powrót do strony głównej informacje o sklepie odpowiedzi na Wasze pytania stan Twojego koszyka jak kupować rejestracja nowego klienta świeże wiadomości  opinie użytkowników  forum dyskusyjne linki
 


Bluzy
Czapki
Gadżety
Glanoteka
Kurtki
Piercing
Spodnie
Swetry
T-shirty
Torby i plecaki
PROMOCJE
NOWOŚCI
 
 
 
     
   
Zapomniałem hasła

 
Mozesz dodać opinie dopiero po zalogowaniu się do serwisu.

Bunkier.com2004-01-30 17:01:30

W tym miejscu możecie śmiało wypowiedzieć się m.in. na dowolny temat zwiazązany z naszym sklepem i nie tylko. Może coś Wam doskwiera najbardziej, coś boli, czegoś innego się spodziewaliście. Podzielcie się wszelkimi uwagami... Pozdrawiamy
Facet
Glany2011-10-15 17:10:15

W środę w nocy wysłałem zamówienie, w czwartek otrzymałem potwierdzenie z firmy kurierskiej, że paczka jest w drodze, a w piątek glany już były na moich nogach :)
boanerges
2011-10-06 15:10:49

NIe wiem czy moje glany zostały wysłane ,nie przyszlo mi zadne potwierdzenie ;/ Wiec jak jest ? Ile mam czekac na potwierdenie ?
karaelabella
:)2011-09-28 10:09:52

dobra, zamowilam w sobote, w srode rano juz bylo, takze wszystko okej, polecam :)
nukson
?2011-09-27 01:09:32

chce sie upewnic czy moje zamowienie zostalo wyslane? pisalam mejla z potwierdzeniem i nie dostalam odpowiedzi a u mnie na profilu nic nie jest napisane, ktos mi odpowie?
nukson
ZERO KONTAKTU2011-09-02 13:09:11

Oj brak kontaktu, można dzwonić do "usranowa" i się tylko nagrywać. Emil tez na Was nie działa, wygląda na to żeście pierzchli w popłochu w trakcie realizacji mojego zamówienia, obfitującego w 1 (słownie jeden) T-shirt. Jak się Wam już nie chce to zamknijcie "budę", ludziom głowy nie zawracajcie. Pierwszy i ostatni raz, tyle dobrze ze nie płaciłem jeszcze. Odradzam!
Rafffar
Znowu2011-08-26 14:08:35

Owszem ucieszyłem sie na widok przesyłki na drugi dzień,
ale znowu dostałem nie ten kolor zamiast czarnego jakaś piep... olivka i co ja mam teraz zrobić wyjeżdżam i nie mam zamiaru bawić sie w reklamacje 200zł poszło sie j.
Ostatni muj zakup tutaj.Nie polecam chyba że ktoś lubi ganiać po poczcie.
Evan
MAILE2011-07-29 12:07:35

ej dzieczaczki moze bysta odpowiadali na mejle napisalem dwa dni temu odnosnie harringtonki
BabayagaOjO
:)2011-03-27 21:03:07

mam za sobą dwa zamówienia- po pierwszym byłam w szoku, że już po dwóch dniach, następne to prezent potrzebny na już- przesyłka była już na drugi dzień. absolutnie super ekstra, polecam.
martenna
2011-03-18 17:03:14

Bardzo dobry kontakt pomimo weekendu i bardzo szybka dostawa < mimo, że kurtka miała do przejechania prawie całą Polskę w szerz >
Olbrzymi pozytyw!!!
zodiaq
ramoneska2011-03-14 12:03:19

Polecam, świetny kontakt, przesyłka ekspresowa, kurtka super !
jobrzo
Świetnie !2011-02-09 18:02:18

Torba dokładnie jak w opisie. Kontakt świetny. Przesyłka szybka. Jak najbardziej polecam !
thenameless
:)2011-02-08 16:02:54

Bojówki przecudne:) Przyszły szybko, nie narzekam:)

ludu, to się robi tak: klikamy PRZELEW a nie za pobraniem, po czym dzwonimy w godzinach podanych na stronie, dostajemy b.szybko maila z danymi, robimy przelew i rzeczy przychodzą:)
agniech
beznadzieja2011-01-28 13:01:51

zakupilem pare rzeczy i zero kontaktu...nie mam jak wplacic pieniedzy bo nigdzie nie ma danych...na maile nie odpisuja i telefonow nie odbieraja...istna tragedia
weren86
brak odezwu2011-01-15 17:01:21

Chciałam zakupić koszulkę - wysłałam maila z zapytaniem o konkretne wymiary i nic. Wcześniej napisałam do nich przez niedostępność towaru który chciałam zakupić i też 0 odezwu. Co mam zrobić żeby mnie nie ignorowano?
Joko
do antal9972010-12-20 10:12:14

nie zapominaj że jeśli poczta lub kurier (zależy czym zamawiałeś) ma jakieś opóźnienia w doręczeniu paczki to my wpływu na to nie mamy...
admin
2010-12-17 19:12:05

ja zamówiłem spodnie i bluze dwa dni temu i właśnie odebrałem paczke. polecam wszystkim. BNR!
krilan66678
2010-12-13 16:12:39

ja juz czekam na bojowki tydzien a mowili mi ze do 2 dni roboczych sie czeka nie polecam
antal997
2010-12-13 15:12:59

9 dni czekam na przesyłkę. W dodatku brak odpowiedzi na maile
ImAlive
Najlepszy Sklep jaki znam.2010-11-30 13:11:34

Szybka dostawa,super jakość towaru i cała reszta świetna .
gizmoski
thx2010-11-16 18:11:42

dostawa w 2 dni, kolejny zajebisty zakup, wszystko jak należy, szacunek i podziękowania. do następnego razu.
grzegorz.polus
poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | następna

 

 

 
 
  Promocja

Tirówka new style pentagram 21165-571
 

Nowości

Podkowa z kulkami blue
 
Fred Perry Clockwork Havy Duty Grinders Underground Cormax Fostex Steel Grip Bust'a Grip drMartens