powrót do strony głównej informacje o sklepie odpowiedzi na Wasze pytania stan Twojego koszyka jak kupować rejestracja nowego klienta świeże wiadomości  opinie użytkowników  forum dyskusyjne linki
 


Bluzy
Czapki
Gadżety
Glanoteka
Kurtki
Piercing
Spodnie
Swetry
T-shirty
Torby i plecaki
PROMOCJE
NOWOŚCI
 
 
 
     
   
Zapomniałem hasła

 
Mozesz dodać opinie dopiero po zalogowaniu się do serwisu.

Bunkier.com2004-01-30 17:01:30

W tym miejscu możecie śmiało wypowiedzieć się m.in. na dowolny temat zwiazązany z naszym sklepem i nie tylko. Może coś Wam doskwiera najbardziej, coś boli, czegoś innego się spodziewaliście. Podzielcie się wszelkimi uwagami... Pozdrawiamy
Facet
2010-11-08 15:11:26

bardzo dlugi czas oczekiwania na przesylke (ja czekam juz tydzien). Brak odpowiedzi na maile, a dodzwonic sie do nich tez nie da. NIE POLECAM
adz
otwarcie sklepu2010-10-30 20:10:16

w jakie dni jest sklep otwarty a w jakich godzinach?
kielek13
spodnie2010-10-30 16:10:28

zamowilem spodnie tydzien temu, do dzisaj nie przyszlo awizo, co wiecej nie dostalem zadnego podtwierdzenia zakupu na mailu
jWn
Kontakt2010-10-18 10:10:05

Masakra. Chciałam w piątek odesłać glany, bo mi nie odpowiadają, dzwonię żeby ustalić szczegóły - zgłasza się sekretarka. Dzisiaj jest poniedziałek i to samo... 10 dni zdążyło już minąć, a ja nadal nie wiem, czy mam odesłać pocztą, kurierem czy jak! Super.
Esle
zapłata za zamówienie2010-09-15 11:09:27

nie ma nigdzie podanych danych do przelewu? na e-mail nikt nie odpisuje dzwonie pod 2 numery i zgłasza się poczta o co chodzi jak mam zapłacić za towar ???????
kulku666
siemanko2010-08-10 16:08:24

spodenki zajebiste sklep też kupilem juz pare ciuszkow u nich i pewnie jeszcze kupie pozdro
adarek
Polecam!2010-08-06 12:08:00

Pierwszy zakup i jestem pod wrażeniem.Wszystko pięknie,ładnie i tylko 2 dni czekania.
Tak trzymać.
SFU666
:)2010-07-31 19:07:35

Wszystko elegancko, towar świetny:) Pozdrawiam załoge bunkra, i w sumie przepraszam za mojego "nieprzyjemnego" maila:)
commando77
Koszulka2010-07-23 21:07:13

Na przesyłkę czekam już 3 tygodnie...
foksia
...2010-07-20 12:07:16

sklep całkiem fajny... brakuje tylko naszywek. warto nad tym popracować
dokesh
kostka2010-07-20 11:07:45

zamówienie złożyłam dwa dni temu a już pakuję do niej swoje manaty na wyjazd. kostka jak kostka.. natomiast cieszy mnie szybka dostawa. Duży plus. Oby tak dalej. Sklep warty polecenia.
dokesh
Koszulka2010-07-08 20:07:51

W poniedziałek zamówiłam koszulkę, ile mam jeszcze czekać? Patrycja N.
foksia
zwracam honor2010-07-07 09:07:12

Spodnie zostały wymienione,dziękuję. Kochani,popracujcie nad kontaktem z klientem,bo z tym są problemy.Wiele można wyjaśnić wysyłając maila z wyjaśnieniem zamiast otrzymywać w tym miejscu takie opinie. Pozdrawiam i życzę sukcesów.:):):)
julik@mp.pl
wymiana towaru2010-07-05 11:07:39

Po zamówieniu paczka przyszła dość szybko-tu plus.Natomiast jeśli chodzi o wymianę spodni na mniejszy rozmiar-masakra!!! Na maile nikt nie odpowiada!!! Pod telefonem zgłasza się poczta ERY!!!
Na stronie nie ma informacji dotyczącej wymiany towaru!!! Beznadzieja!!! Widzę,że nie tylko ja mam problemy z tym sklepem!!! To koszmar!!!Zróbcie coś!!! Oddajcie mi pieniądze!!! Już nie chcę tych spodni!!!
julik@mp.pl
zamówienie2010-06-23 20:06:47

Masakra podany nr jest wyłączony działa tylko poczta!!!
na zamówione buty czekam juz ponad 8 dni:(((, nie odpisuja na meile.
gdzie są moje buty???i kto udzieli jakiejś odpowiedzi???
marylcia78
sory2010-05-26 18:05:58

np. w ciągu 10 dni...
tusiaa
Hej, pytanko2010-05-26 18:05:34

Chciałabym zamówić czapkę, niestety nie ma podanej informacji na temat tego, czy można towar zwrócić w ciągu 10 dni, w razie gdyby mi nie przypasował.
tusiaa
pytanko2010-04-25 22:04:20

jak się prezentuje stosunek trwałości grindersów do martensów ożywam tych pierwszych i jestem zadowolony chciałbym jednak wypróbować coś nowego
jabolmax
WickedWitch2010-04-11 21:04:44

Świetna obsługa klijenta.Zamówienia są realizowane w zaskakującym tempie! W razie jakichkolwiek problemów można się dogadac przez tel. Gorąco polecam !!!
WickedWitch
Już wporządku ;)2010-04-04 23:04:39

Co prawda po prawie 2 tygodniach, ale sklepik profesjonalnie zadzwonił i jak najszybciej od telefonu zrealizował zamówienie... Spodni po prostu nie było na stanie (co nie zmienia faktu że powinna się znajdować taka informacja) ale po telefonie przyszły w 2 dni ;) dzięki i polecam w sumie :)
Geerdos
poprzednia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | następna

 

 

 
 
  Promocja

T-shirt SKULL (k122)
 

Nowości

Akrylowy plug z o-ringiem 8mm
 
Fred Perry Clockwork Havy Duty Grinders Underground Cormax Fostex Steel Grip Bust'a Grip drMartens